UVJETI POSLOVANJA I PRODAJE

Informacije o trgovačkom društvu :

TOP OFFICE d.o.o.

Sjedište: Lastovska 40 , 10000 ZAGREB

Ured i skladište : Hrastovička 7 b , 10250 LUČKO

OIB : 27825446101

Društvo Top Office d.o.o. je upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem 081082094 .

Temeljni kapital društva iznosi 20.000,00kn i uplaćen je u cijelosti.

Direktor društva: Zoran Medić i Anamarija Marić Medić

ZAGREBAČKA BANKA HR6823600001102783610


OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Nositelj svih prava na internet stranici www.trebamtoner.hr je trgovačko društvo TOP OFFICE d.o.o.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici.
Sve cijene su istaknute u eurima i kunama uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023. godine.
Za izračun je korišten fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 HRK sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/2022)
Cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene ne uključuju troškove prijevoza, dostave ili poštanskih usluga. Trudimo se dati što bolji i točniji opis i sliku. Unatoč tome, ne možemo garantirati da su svi navedeni podaci i slike artikala u potpunosti točni. Ukoliko, zbog greške ili previda, cijena objavljena u web shopu nije ispravna ili je u međuvremenu promjenjena, zadržavamo pravo na izmjenu.
TOP OFFICE d.o.o. zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu.

TOP OFFICE d.o.o. putem mrežne stranice www.trebamtoner.hr nudi posjetiteljima mogućnost kupnje proizvoda koji su dostupni, odnosno raspoloživi na navedenoj stranici. Također, TOP OFFICE d.o.o. nudi posjetiteljima informacije o proizvodima, promocijama i novostima na mrežnoj stranici, opće informacije te zanimljive grafičke i video sadržaje. Korištenjem ponuđenog sadržaja prihvaćate Opće uvjete poslovanja.

TOP OFFICE d.o.o.zadržava pravo na izmjenu i dopunu Općih uvjeta poslovanja bez prethodne najave. Važeći opći uvjeti poslovanja dostupni su na mrežnoj stranici www.trebamtoner.hr

OSNOVNI POJMOVI

Korisnik je svaka osoba koja posjeti ili pretražuje mrežne stranice trebamtoner.hr. Korisnik pristaje koristiti mrežne stranice trebamtoner.hr u skladu s Općim uvjetima poslovanja.

Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izradila korisnički profil na mrežnim stranicama trebamtoner.hr

Kupac je svaka fizička ili pravna osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila unos svojih podataka te kupila proizvod ili uslugu.

Webshop / eCommerce se odnosi na pojam mrežna (Internet) trgovina na mrežnim stranicama trebamtoner.hr

Košarica (cart) je pojam za virtualno mjesto gdje se spremaju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupnju. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu, kako bi Korisnik mogao naručiti proizvode. Unutar Košarice moguće je odabrati dostavu na adresu ili osobno preuzimanje, te dobiti informacije o cijeni dostave.

Blagajna (checkout) je pojam za virtualno mjesto na Webshopu gdje se obavlja plaćanje proizvoda.


UVJETI PRODAJE PUTEM INTERNET TRGOVINE trebamtoner.hr

1. OPĆE ODREDBE UVJETA PRODAJE

Nositelj svih prava na internet stranici trebamtoner.hr je trgovačko društvo
TOP OFFICE d.o.o. (dalje u tekstu:TOP OFFICE). TOP OFFICE putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – trebamtoner.hr. Korištenjem usluge TOP OFFICE i svih pridruženih stranica i servisa na trebamtoner.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem TOP OFFICE te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i TOP OFFICE d.o.o. , smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.

Pružatelj usluge internet prodaje putem trebamtoner.hr Internet shopa je TOP OFFICE d.o.o., Lastovska 40, 10 000 Zagreb, OIB 27825446101 . Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim vašim pravima i obvezama. TOP OFFICE d.o.o pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama. TOP OFFICE d.o.o pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio TOP OFFICE d.o.o Internet trgovine u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama. TOP OFFICE d.o.o pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge trebamtoner.hr Internet trgovine u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

Korištenje usluga trebamtoner.hr Internet trgovine odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje trebamtoner.hr od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a TOP OFFICE d.o.o ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja. Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca, a suprotno postupanje ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi Internetska trgovina.

Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internetske trgovine.Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost. TOP OFFICE d.o.o se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na trebamtoner.hr. TOP OFFICE d.o.o zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.

NAPOMENA:
Slike proizvoda na trebamtoner.hr Internet trgovini su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici trebamtoner.hr ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove.
TOP OFFICE d.o.o će nastojati na web stranicama trebamtoner.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

2. UVJETI PRODAJE

I) Sklapanje i raskid ugovora o prodaji


Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu TOP OFFICE d.o.o za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i TOP OFFICE d.o.o, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima. Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem trebamtoner.hr Internet trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefona s ljudskim posredovanjem i bez njega te Interneta. Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu TOP OFFICE d.o.o na jedan od slijedećih načina:
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik trebamtoner.hr internet trgovine,
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao gost korisnik trebamtoner.hr internet trgovine,
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem (01) 6530-675 telefonske linije.
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem E-maila na [email protected]
a) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.
b) Prilikom registracije, ukoliko se želite registrirati putem Facebook računa te želite komentirati i aktivno sudjelovati na našem Facebook profilu, TOP OFFICE d.o.o će koristiti vaše puno ime tj. vaš Facebook račun.
c) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.
d) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, TOP OFFICE d.o.o zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
e) Registracijom (koja uključuje plaćanje usluge) smatra se da je sklopljen Ugovor između TOP OFFICE d.o.o i korisnika kao kupca.
f) Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, odnosno od dana kada korisnik prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.
g) Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljeni: potvrda o sklopljenom Ugovoru, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.
h) Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
- ako je predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
- ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
-ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
-ako je predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja
-ako je potrošač posebno zahtijevao posjet prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, prodavatelj pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
-ako je predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
     
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti TOP OFFICE d.o.o o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na trebamtoner.hr Internet trgovina, TOP OFFICE d.o.o., Lastovska 40, 10000 Zagreb), telefaksom na 01/6530-675 ili elektroničkom poštom na  [email protected], u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na stranicama www.trebamtoner.hr ili će mu TOP OFFICE d.o.o bez odgađanja poslati obrazac o jednostranom raskidu putem elektroničke pošte.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada TOP OFFICE d.o.o., odnosno TOP OFFICE d.o.o zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca TOP OFFICE d.o.o može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Top Office d.o.o., Lastovska 40, 10000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je TOP OFFICE d.o.o uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona (01) 6530 675 ili se javi na  [email protected]  kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe. Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni. Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan u roku 24 sata platiti iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Top Office d.o.o. o jednostranom raskidu Ugovora.


II) Uvjeti i postupak kupnje
Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci će biti naznačeni uz svaki proizvod. Cijena proizvoda, u koju je uključen iznos PDV-a i trošak dostave, vidljivi su u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe. Trošak dostave može biti vidljiv još i na nekim drugim dijelovima stranice. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su istaknute u eurima i kunama uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023. godine.
Za izračun je korišten fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 HRK sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/2022) . U sve cijene je uračunat PDV.
Ukoliko kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: [email protected]  ili  na telefonski broj (01) 6530 675 kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena. Ukoliko niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas nazovite na broj (01) 6530 675 i pomoći ćemo vam ispuniti košaricu

.
III) Dostava i uvjeti dostave
Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda i izdaje vam se račun na kojem se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave trošak dostave bit će iskazan u košarici uz cijenu proizvoda
Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupovine proizvoda i izdaje vam se računu na kojem se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena troška dostave .
Cijena dostave za narudžbe ispod 70,00 eura / 528,50 kn ( sa PDV-om) iznosi 6,38 eura / 48,10 HRK ( sa PDV-om) za dostavno područje Hrvatske .
Za iznos narudžbe iznad 70,00 eura / 528,50 kn ( sa PDV-om) dostava je BESPLATNA i trošak dostave u cijelosti snosi TOP OFFICE d.o.o.
Za izračun dostave je korišten fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 HRK sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj (NN 57/2022)
Rok isporuke proizvoda, kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na području cijele Hrvatske je 3 radna dana od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda s posebnom napomenom.
Rok isporuke proizvoda, kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na hrvatske otoke je do 7 radnih dana. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome odmah obavijestiti naša služba za korisnike.
Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća na adresi koju je naznačio kupac zbog toga što kupac trenutno nije na naznačenoj adresi troškove slijedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke, snosi kupac.

Proizvod se smatra isporučenim kada preuzimatelj parafira pisanu potvrdu o preuzimanju iste te istu dostavi Prodavatelju ili preda dostavnoj službi.


IV) Reklamacije i prigovori
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti u TOP OFFICE d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona: na broj telefona: (01) 6530 675, na e-mail adresu: [email protected] , na adresu: TOP OFFICE d.o.o.., Lastovska 40, 10 000 Zagreb. Obrazac za reklamaciju nalazi se na našim stranicama .
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. TOP OFFICE d.o.o. vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi TOP OFFICE d.o.o.. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi TOP OFFICE d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.


V) Jamstvo za ispravnost prodanih proizvoda i servis
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod. U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.


VI) Način i postupak plaćanja
Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:
1.        Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom. Naručeni proizvodi mogu se platiti online jednom od ovih kreditnih kartica: MasterCard, Diners, Visa ili Maestro.
         b)      Plaćanje općom uplatnicom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte. Nakon potvrde narudžbe, TOP OFFICE d.o.o. prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje općom uplatnicom. Sve podatke je potrebno točno upisati u opću uplatnicu i izvršiti uplatu u dogovorenom roku.
        c)       Plaćanje internet bankarstvom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe, TOP OFFICE d.o.o. prosljeđuje e-mailom sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja.
        d)      Plaćanje pouzećem . Proizvodi za koje je zaključena narudžba šalju se na dostavu na adresu koju ste naveli kao adresu dostave uz opciju plaćanja pouzećem. Uplatu možete izvršiti isključivo u gotovini u eurima  , dostavljaču prilikom same isporuke.


3. Zaštita podataka pri kupnji
TOP OFFICE d.o.o. se obvezuje poštivati anonimnost i privatnost korisnika trebamtoner.hr Internet trgovine te će podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima. TOP OFFICE d.o.o. može prikupljati osobne podatke korisnika, kao što su ime, adresa, OIB, telefonski broj ili e-mail adresa samo ako iste korisnik dobrovoljno dostavi u TOP OFFICE d.o.o.. TOP OFFICE d.o.o. će navedene podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba, navika i zahtjeva korisnika kao i daljnjeg razvijanja te kvalitetnijeg pružanja svih usluga TOP OFFICE d.o.o.. TOP OFFICE d.o.o. prikuplja, obrađuje i objavljuje podatke o korisnicima koji se odnose na način uporabe trebamtoner.hr Internet trgovine bez otkrivanja identiteta korisnika i/ili osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta korisnika. TOP OFFICE d.o.o. prikuplja i bilježi podatke o IP-adresi (Internet ProtocolAddress) korisnika ili o lokaciji računala za potrebe sistemskog administriranja, rješavanja kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja ili unapređivanja tehničkih aspekata internetskog servisa. TOP OFFICE d.o.o. će automatizirano bilježiti podatke o navikama korištenja trebamtoner.hr Internet trgovine od strane korisnika, među ostalim i zapisničku datoteku o posjećenosti određenih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke TOP OFFICE d.o.o. će koristiti isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog korisnika. TOP OFFICE d.o.o. ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke. TOP OFFICE d.o.o. za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.


4. Komunikacija s korisnicima
Registracijom i kupovinom dajete suglasnost da vas TOP OFFICE d.o.o..u svrhu promocije usluge i proizvoda može putem elektroničke pošte obaviještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge. Korisnik može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.

OBRAZAC REKLAMACIJSKI

/Documents/Ckeditor/reklamacijski_zapisnik.doc

OBRAZAC JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

/Documents/Ckeditor/trebamtonerhr_jednostrani_raskid_ugovora_drugi_prijedlog.doc

Kontaktirajte nas

Osobne podatke obrađujemo u skladu s Pravilima o privatnosti